preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sidonije Rubido-Erdödy Gornja Rijeka

Login
Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Po završetku školovanja htio/la bih:





PROJEKTI

Sigurno na web



 

Zaštita i prava djece



 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 9. 2011.

Ukupno: 336717
Ovaj mjesec: 2388
Ovaj tjedan: 17
Danas: 17
INTERNET
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OBAVIJEST O POČETKU I ORGANIZACIJI NASTAVE
Autor: Darko Zvonar, 3. 9. 2020.

Obavještavamo učenike OŠ Sidonije Rubido Erdödy i roditelje da nastava u školskoj 2020./2021. počinje u ponedjeljak, 7. rujna 2020. Nastava će se, kao i do sada, održavati u jutarnjoj smjeni za sve učenike.

Svi učenici i radnici škole dobit će u školi po dvije perive maske. Prvi dan nastave molimo roditelje i učenike da koriste svoje maske, a ako netko od roditelja ne može osigurati maske samo za prvi dan nastave, može doći u školu u petak do 15.00 sati po dvije maske.

Prvi dan nastava će biti skraćena. Početak nastave je u 8 sati, a učenici 1. razreda matične škole doći će u školu s roditeljima u 9 sati. Ukoliko bude lijepo vrijeme, kratki sastanak s roditeljima učenika 1. razreda prije ulaska učenika u učionicu bit će pred ulazom u školu, a u slučaju lošeg vremena u dvorani.

Prvi dan učenici trebaju uzeti torbe ili ruksake jer će u školi dobiti udžbenike.

Prvi tjedan nastave zbog promjena u organizaciji prehrane i prilagodbi jelovnika radi lakše podjele i konzumiranja obroka neće biti organizirana prehrana učenika te molimo roditelje da učenicima za u školu pripreme jednostavniji obrok kojeg učenici mogu pojesti u razredu.

O redu vožnje autobusa obavijestit ćemo učenike i roditelje najkasnije u subotu obzirom da se zbog trenutne epidemiološke situacije i uputa dogovaraju adekvatnije mogućnosti organizacije prijevoza učenika jer se planira manja razlika u vremenu početka rada predmetne i razredne nastave s ciljem lakše organizacije boravka učenika u školi i smanjenja mogućnosti susretanja u slučajevima potreba za izlaskom iz učionica ili promjenom učionica zbog specifičnih oblika rada i nastavnih sredstava u pojedinim predmetima (informatika, tzk) te radi smanjenja broja učenika u autobusu koliko to zbog rasporeda i organizacijskih zahtjeva bude moguće.

 

VAŽNE NAPOMENE I UPUTE

Obavijestili smo vas i zamolili u prethodnoj objavi da što više upućujete djecu u potrebu pridržavanja propisanih mjera koje je objavio HZJZ. Prvi dan učenicima će u školi biti dodatno objašnjene upute o ulasku, boravku, kretanju i izlasku iz škole, utvrđena mjesta sjedenja u učionici koje učenici ne smiju mijenjati kao i u autobusu.

  • Svaki dan prije polaska u školu učenicima se mora izmjeriti temperatura i zapisati u bilježnicu što će biti provjereno u školi. Bez obzira na tu obvezu, prije ulaska u školu djeci, kao i radnicima škole, bit će mjerena temperatura da bi se u slučaju uočene povišene, a eventualno neizmjerene temperature kod kuće, spriječio ulazak u zgradu dok se provjerom s odmakom ne utvrdi realna visina temperature.
  • Učenici kojima je izmjerena temperatura 37,2 ili viša NE SMIJU dolaziti u školu. Isto tako, ukoliko učenici imaju bilo koji od drugih simptoma - kašalj, otežano disanje, grlobolju, gubitak osjeta njuha i okusa, povraćanje, proljev - NE SMIJU dolaziti u školu. U slučaju uočenih simptoma roditelji obavještavaju školu i javljaju nadležnom liječniku.
  • U školu NE SMIJU dolaziti i učenici koji su u samoizolaciji ili zaraženi s COVID-19, a roditelji ili drugi članovi kućanstva koji imaju simptome respiratorne bolesti ili su u samoizolaciji ili su zaraženi s COVID-19 ne smiju dovoditi djecu u školu.
  • Roditelji moraju biti spremni odmah doći po dijete te s njim otići liječniku ukoliko se tijekom boravka u školi uoče navedeni simptomi. Dijete će do dolaska roditelja biti s učiteljem u izoliranom prostoru. Ukoliko se kod djeteta ili u obitelji utvrdi zaraza s COVID-19 o tome se mora odmah obavijestiti školu radi provođenja daljnjih epidemioloških radnji.

 

ULAZAK U ŠKOLU, BORAVAK I ODLAZAK IZ ŠKOLE

  • Učenici moraju  nositi zaštitne maske u autobusu  Učenici nižih razreda i učenici predmetne nastave u manjim razredima za koje je osiguran razmak od 1,5 m nose maske do trenutka ulaska u učionicu. Učenici viših razreda s većim brojem učenika (sedmi i osmi) nose maske cijelo vrijeme.
  • U informatičkoj učionici svi učenici zbog blizine sjedenja moraju nositi maske.
  • Razredni odjeli ulaze u zgradu odvojeno razred po razred uz međusobni razmak na lijevi ili desni ulaz ovisno o učionici u kojoj će boraviti. 2., 4. 5. i 6. razred ulaze na lijeva vrata, a ostali na desna.
  • Prije ulaznih vrata učenici stanu na spužvu za dezinfekciju obuće, mjeri im se temperatura te nakon ulaska dezinficiraju ruke. Po ulasku i uputi spremača i dežurnih učitelja odlaze do mjesta pred učionicom za odlaganje obuće i jakni. ispred učionica ih prihvaća učitelj koji ih upućuje na pranje ruku i smješta na njihovo mjesto u učionici.
  • Učenici iz učionice izlaze samo dok je potrebno samostalno ili u pratnji učitelja prilikom odlaska u blagovaonicu, dvoranu ili informatičku učionicu pazeći da se pritom ne susreću s učenicima drugih razreda i da ne dodiruju površine pri kretanju. Učenici razredne nastave obrok će jesti u svojim razredima, a viši razredi će na smjenu dolaziti u blagovaonicu.
  • Nakon završetka nastave učenici izlaze iz zgrade u pratnji učitelja istim putem kojim su i ušli  i ulaze u autobus s maskom i na mjesto prema uputi dežurnih učitelja. Učenici koji ne putuju autobusom odlaze pješice ili s roditeljima odmah nakon nastave.
  • U školu ulaze samo učenici i radnici, a za sve ostale potrebe dostave ili nužnih ulazaka zbog eventualnih kvarova,servisa i sl. potrebno je prije kontaktirati školu ili nazvati na brojeve koji će biti na ulazu u zgradu jer se nakon ulaska učenika i radnika zgrada zaključava.

 

ORGANIZACIJA OSTALIH OBLIKA RADA I KOMUNIKACIJA

Nastava će se odvijati uglavnom u blok-satovima. Obzirom da na izvannastavne aktivnosti, DOP, DOD i izbornu nastavu ne mogu istovremeno ići učenici dvaju ili više razreda, neki oblici će ići online ili će se moći raditi samo sa jednim razredom u školi. Npr. njemački neće biti zajedno u a i b razredu nego odvojeno ili online u Teamsu kao i do sada. Tijekom prvog tjedna nastave bit će dogovorene grupe i mogućnosti njihovog održavanja.

Škola još uvijek, na žalost, iako je par dana do početka nastave, nije dobila Odluku o ustroju razrednih odjela pa tako ni suglasnost za izvođenje izborne nastave informatike u nižim razredima te postoji mogućnost da će taj dio nastave informatike krenuti kasnije.

Obavještavamo roditelje da će dosadašnji načini komunikacije na daljinu ostati i dalje tako da će u dogovoru s učiteljima i dalje biti aktivni kanali u Teamsu, Viber i sl.

Sastanci i informativni razgovori održavat će se što više na daljinu.

 

RAD PREDŠKOLE

Predškola će biti organizirana u terminima kao i do sada i planira se početak rada skupina od 14. 9. Tijekom idućeg tjedna voditeljica predškole kontaktirat će roditelje i dogovoriti sve za početak rada  prema uputama za rad u aktualnim uvjetima.

----

Napominjemo opet da je važno da se uputa i mjera vezanih uz sprečavanje širenja zaraze koliko god je moguće pridržavamo i van škole!

Želimo svima da i u ovim uvjetima uz puno razumijevanja, strpljenja i suradnje sigurno i uspješno započnemo novu školsku godinu!






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju