preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sidonije Rubido-Erdödy Gornja Rijeka

Login
Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Po završetku školovanja htio/la bih:





PROJEKTI

Sigurno na web



 

Zaštita i prava djece



 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 9. 2011.

Ukupno: 338805
Ovaj mjesec: 1783
Ovaj tjedan: 126
Danas: 7
INTERNET
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: zero-sized reply, code 0
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
VAŽNE OBAVIJESTI - UDŽBENICI, PODJELA SVJEDODŽBI, UPISI U SREDNJE, UPISI U PREDŠKOLU, LJETOVANJE NA PAGU
Autor: Darko Zvonar, 5. 7. 2020.

MOLIMO UČENIKE I RODITELJE DA OBRATE PAŽNJU NA VIŠE OBAVIJESTI KOJE SU OVDJE OBJAVLJENE U ISTOJ OBJAVI PREMA REDOSLIJEDU NAVEDENOM U NASLOVU DA BI SE IZBJEGLO DA SE POJEDINE OBAVIJESTI NE UOČE ILI PREVIDE AKO BI BILE ZASEBNO OBJAVLJENE.

 

  1. UDŽBENICI – POVRAT STARIH I NABAVA NOVIH

POVRAT RABLJENIH UDŽBENIKA - Nakon pregleda vraćenih rabljenih udžbenika koji će se od rujna koristiti i u novoj školskoj godini utvrđeno je da nisu svi učenici vratili cjelokupne komplete koje su dobili na korištenje. Najviše fali udžbenika za 8. razred te upozoravamo učenike 8. razreda da moraju pronaći i najkasnije na podjeli svjedodžbi vratiti preostale udžbenike koji su još nisu vratili. Najviše nije vraćeno CD-ova za glazbeni te po nekoliko udžbenika iz gotovo svakog predmeta. Neki udžbenici za likovni i tehnički su u školi, a sve ostale treba još potražiti i obavezno vratiti. UPOZORAVAMO SVE UČENIKE DA SU UDŽBENIKE DOBILI BESPLATNO NA KORIŠTENJE I DA SU IH DUŽNI VRATITI JER NEĆE BITI DOVOLJNO UDŽBENIKA ZA PODJELU SADAŠNJIM SEDMAŠIMA KOJI ĆE U RUJNU KRENUTI U 8. RAZRED!!!

Nakon provjere udžbenika za likovni i tehnički od nekoliko učenika koji su ostavljeni uz mape ili u kutijama u školi objavit ćemo popis učenika i udžbenike koji nisu bili u vraćenom kompletu. Što će nedostajati trebat će potražiti kod kuće i vratiti najkasnije pri dolasku po svjedodžbe. Za udžbenik koji neće biti vraćen potrebno je namiriti cijenu jer će biti potrebno kupiti novi za iduću generaciju.

NABAVA NOVIH UDŽBENIKA. Sve udžbenike, kao i prošle godine, za novu školsku godinu financira Ministarstvo znanosti i obrazovanja i bit će u školi podijeljeni učenicima na početku nastave u rujnu. Učenicima u razredima u kojima se još koriste do sada važeći udžbenici bit će raspodijeljeni vraćeni rabljeni udžbenici te dokupljena eventualna razlika ukoliko zbog većeg broja učenika u novoj generaciji ili oštećenih udžbenika dio nedostaje, a učenici u razredima koji od jeseni ulaze u primjenu kurikularne reforme dobit će nove udžbenike. Dakle, svi učenici dobit će udžbenike u školi.

Prema informacijama općina s upisnog područja naše škole, radne bilježnice i druge dodatne obrazovne materijale nabavljat će, kao i prošle godine, Općina Gornja Rijeka, Općina Sveti Petar Orehovec i Općina Visoko. U Općini Kalnik utvrdit će se procjena potrebnih sredstava prema broju učenika i pojedinačnim cijenama te će se nakon toga potvrditi Odluka o financiranju pa ćemo vas o navedenom uskoro obavijestiti. Dakle učenici naše škole iz općina koje će financirati nabavu radnih bilježnica i ostalog dodatnog materijala dobit će navedene materijale u školi zajedno sa udžbenicima.

Još čekamo informaciju i iz Grada Novog Marofa za učenike iz Sudovca te ćemo o navedenom obavijestiti roditelje kao i o popisima odabranih udžbenika i drugih obrazovnih materijala.

 

  1. PODJELA SVJEDODŽBI I POHVALNICA UČENICIMA

Zbog nastale epidemiološke situacije i uputa Stožera civilne zaštite podjela svjedodžbi provest će se za svaki razred posebno da se izbjegne veće okupljanje i bez ulaska u školsku zgradu, bez duljeg zadržavanja i uz držanje distance.

RASPORED PODJELE SVJEDODŽBI

VIŠI RAZREDI – SRIJEDA, 8. SRPNJA 2020.

  • 5.a i 5.b u 15.00 sati (5.a kod ulaza u dvoranu, 5.b kod glavnog ulaza u školu)
  • 6. razred u 16.00 sati – ispred glavnog ulaza u školu
  • 7. razred u 17.00 sati – ispred glavnog ulaza u školu
  • 8.a i 8.b u 18.00 sati (8.a kod ulaza u dvoranu, 8.b kod glavnog ulaza u školu)

NIŽI RAZREDI – ČETVRTAK, 9. SRPNJA 2020.

  • 1. i 2. razred matične škole u 10.00 sati (1. razred ispred glavnog ulaza u školu, 2. razred ispred ulaza u dvoranu)
  • 3. i 4. razred matične škole u 10.30 sati (3. razred ispred glavnog ulaza u školu, 4. razred ispred ulaza u dvoranu)
  • PŠ Hižanovec – u 9.00 sati ispred škole u Hižanovcu
  • PŠ Kolarec – u 9.00 sati ispred škole u Kolarcu

UPOZORENJE I MOLBA UČENICIMA I RODITELJIMA

Obzirom da je pojačano širenje zaraze te da je prilikom dosadašnjih dolazaka u školu uočeno da neki roditelji i učenici ne paze na potrebno odgovorno ponašanje u cilju sprečavanja širenja zaraze Covidom 19, MOLIMO SVE UČENIKE I RODITELJE KOJI ĆE IH DOVOZITI NA PODJELU SVJEDODŽBI da vode računa o slijedećem:

  • Po svjedodžbu pred školu mogu doći učenici samostalno ili u pratnji roditelja, a svjedodžbe mogu preuzeti i roditelji bez dolaska učenika.
  • Neće biti organiziranog prijevoza (autobusa) jer svaki razred dolazi u zasebno vrijeme, a povećan je rizik širenja bolesti zajedničkim dolaskom većeg broja djece organiziranim prijevozom.
  • Preporučljivo je da roditelji koji će dovesti djecu ostanu u automobilu. Molimo roditelje koji će dovoziti učenike da izbjegavaju prevoženje učenika iz više obitelji zajedno u istom automobilu.
  • Učenicima treba naglasiti da paze na održavanje razmaka kako od ostalih učenika iz razreda tako i od nazočnih radnika škole prilikom preuzimanja svjedodžbi od razrednika.
  • Ukoliko netko od učenika ili članova njihovih obitelji ima bilo kakve simptome zaraznih bolesti ili je netko od članova u samoizolaciji nikako ne dolaziti po svjedodžbu.
  • Nije nužno da svi učenici ili roditelji svjedodžbe preuzmu u navedeno vrijeme. Ukoliko se iz bilo kojeg razloga (rizika, bolesti i sl.) svjedodžba neće moći preuzeti sada, ista se može preuzeti po povratku u školu u rujnu. Učenici 8. razreda u slučaju nemogućnosti dolaska dogovorit će se s razrednicima oko mogućnosti preuzimanja svjedodžbe.
  • Ne zaboraviti ponijeti u školu udžbenike, lektiru i tablet ukoliko iste eventualno još niste vratili.

 

  1. UPISI U SREDNJE ŠKOLE

Od 8. srpnja počinju prijave željenih programa i škola u aplikaciji upisi.hr . Svi učenici 8. razreda dobili su pin iz sustava koji im je potreban uz korisničko ime i lozinku za daljnje prijave. Zbog znatnog pogoršanja epidemiološke situacije neće biti planiranog sastanka sa učenicima i roditeljima u školi već će se potrebne informacije i upute dati učenicima virtualno. Sustavom će biti omogućeno da učenici i roditelji ne trebaju dolaziti u školu ni nakon završetka prijava radi potpisivanja prijavnica ili potreba za ispisom upisnica, a o svemu dalje ćemo vas pravovremeno obavještavati te molimo da redovno pratite i dalje svoje razredne grupe u Teamsu i web stranicu škole.

Planiramo sa svakim razredom posebno održati videokonferenciju u Teamsu u četvrtak, 9. srpnja i to sa 8.a u 10.00 sati, a sa 8.b u 11.00 sati. Tad ćemo vam pokazati preko dijeljenja radne površine primjerom najvažnije upute oko odabira programa i praćenja rezultata tijekom perioda prijave

Videokonferenciji mogu biti nazočni i roditelji ili starija braća i sestre koji vam, ukoliko trebate, mogu pomoći oko tih postupaka. Kamera vam može biti isključena ukoliko ne želite da vas se vidi. Bitno je da 10 minuta prije navedenog termina budete u Teamsu i kad vas se pozove kliknete na plavu slušalicu i zatim kliknete na mikrofon da bude precrtan, a onda ćete se javljati (uključivati mikrofon) kad vas se prozove. Isto radi i na mobitelu. Postoji mogućnost da veza pukne, ali onda se samo treba ponovo pridružiti jer će okvir konferencije biti vidljiv u kanalu vašeg razreda (pod općenito).

 Važno je da do tada provjerite svoje podatke koji su vidljivi u sustavu i proučite ako niste, materijale koje vam je objavio naš pedagog, tj. da znate koji program ili programe i u kojim školama/gradovima želite i možete prijaviti. Najbolje je, kako vam je rečeno, provjeriti na samim web stranicama pojedinih srednjih škola jer sve najkonkretnije objavljeno je u njihovim zasebnim natječajima za upis u 1. razred srednje škole.

 Vjerujemo da ste ozbiljno shvatili važnost ovih postupaka i potrebu da dobro  proučite upute i natječaje te vodite računa o rokovima i obvezama do kraja ovog postupka. Mi vam stojimo na raspolaganju i za sve nejasno moći ćete nas nakon virtualnog sastanka kontaktirati preko Chata u Teamsu ili nazvati u školu. Razrednici, pedagog i ravnatelj pratit će situaciju oko vaših rezultata i rokova i obavještavati vas u slučaju poteškoća ili drugih potreba, ali morate i vi biti stalno angažirani u ovom vrlo važnom postupku za vaš daljnji životni put.

  1. UPISI U PREDŠKOLU

Upisi u predškolu za 2020./2021. godinu održat će se u petak, 10. srpnja 2020. godine.

Roditeljima svih polaznika za koje imamo podatke da su dorasli za pohađanje programa predškole poslani su pozivi za dolazak na upis. Prilikom dolaska na upis treba sa sobom donijeti ispunjen zahtjev koji je poslan uz poziv i kopiju rodnog lista djeteta. Upisi će se održati ispred školskih zgrada područnih i matične škole prema navedenom rasporedu:

  • PŠ Kolarec – 8.00 sati
  • PŠ Hižanovec- 9.00 sati
  • Matična škola u Gornjoj Rijeci – od 10.30 sati

Zbog poštivanja mjera sprečavanja širenja zaraze upisi će se održati u manjim skupinama i prema vremenu navedenom u pozivima te molimo roditelje da sve pripreme da bi se čim više skratilo vrijeme upisa. Molimo roditelje i da pri dolasku paze na održavanje razmaka te da se prije polaska na upis izmjeri temperatura djetetu i osobi koja će ga dovesti.

Ukoliko dijete ili bilo koja osoba iz obitelji ima bilo kakve simptome zaraznih bolesti ili je u mjeri izolacije nikako ne dolaziti na upis već telefonom obavijestiti školu i dogovoriti mogućnost upisa ili ostaviti broj za kontakt radi kasnijeg dogovora. Isto vrijedi i ako zbog bilo kojeg razloga niste u mogućnosti dovesti dijete na upis u planirano vrijeme.

Ukoliko zbog kašnjenja pošte, eventualne promjene prebivališta ili nepotpunih podataka odnosno popisa niste dobili poziv, a imate dijete koje je doraslo za polazak u predškolu možete kontaktirati školu i slobodno dovesti dijete na upis prema navedenim terminima.

  1. LJETOVANJE NA PAGU

Obavještavamo roditelje učenika koji su iskazali interes za ljetovanje na Pagu, a još nisu preuzeli Ugovore i uplatnice da iste mogu preuzeti od razrednika pri dolasku po svjedodžbe.

Za sada nemamo obavijesti o promjenama vezanim uz odlazak na ljetovanje koje se trenutno provodi prema planu i smjenama. Uplata se može izvršiti sve do polaska na Pag. Smjena za našu školu organizirana je od 3. do 10. 8. 2020. godine i interes je iskazalo 25 učenika.

VAŽNA NAPOMENA – Obzirom na pogoršanje epidemiološke situacije Stožer civilne zaštite Koprivničko-križevačke županije uputio je školama preporuke da se odgode sva putovanja i izleti do daljnjega odnosno do povoljnije epidemiološke situacije.

Napominjemo da škola nije organizator i provoditelj ljetovanja te da ljetovanje na Pagu nije obvezno i nije oblik izvanučioničke nastave ili verificirane obuke plivanja nego je dana kao mogućnost isključivo prema vlastitom interesu učenika i roditelja. Dakle sudjelovanje ili ne sudjelovanje ovisi o interesu, procjeni i odluci roditelja, a za sve mogućnosti, uvjete i dvojbe ili odustajanja od odlaska na ljetovanje zbog trenutne situacije molimo obavezno kontaktirati u Zajednicu sportskih udruga u Križevcima.

U slučaju novih informacija od strane organizatora obavijestit ćemo vas o eventualnim promjenama.

Ravnatelj: Darko Zvonar

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju